Thursday, January 8, 2009

Our Services


Graphicube Solutions is a creative designing company that involve in advertising, printing and publishing.

Graphicube Solutions is lead by 2 graphic designer with vast experience in publishing and advertising, and always brought forward new concept and fresh ideas to enhanced quality work from time to time to fulfill the needs and suit the budget of our client.

We understand the needs of our client and be able to translate their aspiration that come from various organization- the government, corporate body, entertainment and private.
Customers also encouraged involving in the producing process which is allowing them to give their personal touch.

For any information, please look for our working portfolio for further details. Please contact us at 012- 675 3630 and 017- 2351997 or email us at
graphicube_solutions@yahoo.com.
___________________________________________

Graphicube Solutions adalah sebuah syarikat rekaan kreatif yang menceburi bidang pengiklanan, percetakan dan penerbitan.

Graphicube Solutions diterajui oleh 2 pereka grafik yang berpengalaman luas dalam bidang penerbitan dan pengiklanan serta sentiasa tampil dengan konsep yang baru dan idea-idea segar untuk meningkatkan mutu kerja kami dari semasa ke semasa bagi menepati keperluan dan kemampuan bajet para pelanggan kami.

Kami memahami kehendak para pelanggan dan berupaya untuk menterjemahkan hasrat mereka yang datang dari pelbagai organisasi- pihak kerajaan, badan korporat, hiburan dan persendirian. Para pelanggan juga digalakkan untuk melibatkan diri dalam proses pengeluaran di mana secara langsungnya dapat memberikan sentuhan peribadi mereka.

Untuk sebarang maklumat dan melihat portfolio kerja kami dengan lebih lanjut. Sila hubungi kami di talian 012- 675 3630 dan 017- 2351997 atau emel kami di
graphicube_solutions@yahoo.com.

No comments: